Hodnocení a recenze mobilního tarifu od Fayn |
|
---|---|
26 x Čest |
52 x Hanba |
Varování před šmejdy kteří slibují účtování hovorů v tarifikaci 1+1, ale ve skutečnosti mají 60+60. Síť Q-CZ není propojena s VoIP. To Odorik.cz působící v síti T-Mobile je mnohem lepší. S FAYN byly vždycky jen potíže, tento poskytovatel telekomunikačních služeb není vůbec férový. Odorik.cz má lidský přístup, má v Brně a v Praze prodejnu. Jediné co Odorik.cz nezvládl jsou telefonní čísla 77111 a 79979, měl zvolit spíše 7055. Fandím také GoMobil a v síti Q-CZ jsem věřil více Skyfone který se zdálo, že se změní a zlepší což jeden čas platilo, ale provozovatel byl příliš namyšlený a dobrých rad nechtěl vyslyšet.
Jednání a vstřícnost operátorů nulová. Z operátorky mám pocit, že se chce jen dohadovat a nikoliv řešit problém
Fayn je drahy a pomaly a navic si svevolne k tarifu Basic kdyz ma byt za 0kč tak si uctuji minimalni plneni za mesic 121kč, aniž by to dal dopredu vedet. Rozhodne nedoporucuji.
Zbytečně drahý o dost výhodnější Odorik.cz kde lze při nevyužívání uspat SIM až na 90 dní. FAYN není virtuál, ale pouze přeprodejce tarifů operátora Quadruple. Což zástupci FAYN pořád dementují a vyhrožují. Takto by se operátor doopravdy neměl chovat. FAYN nemohu doporučit!
Nemohu doporučit tarify přes Quadruple jsou značně nevýhodné. Odcházím k Odorik.cz.
Šmejdi - drahý a nevýhodný hlavně jako mobilní operátor přes Quadruple. Varování nejsou virtuálem, ale jen přeprodejcem. Protože T-Mobile je nemusí a Vodafone s O2 také ne!
Virtuála FAYN již nikdy více! Výrazně poškozuje Quadruple (Vodafone). FAYN bohužel se nechová férovélě k zákazníkům! FAYN není fajn, raději Emtéčko (O2), Odorik.cz (T-Mobile) nebo Žlutá simka (Vodafone - Quadruple).
Služby FAYN nejsou FAYN, určitě nevyužívejte FAYN jinak budete hodně litovat! Pravdou je, že spojení s Quadruple nefunguje u většiny subjektů. Já jsem více spokojený u Odorik.cz.
Rychle od nich pryč, účtují si za služby které jsem si neobjednal. Jejich infolinky *55 a 910 25 25 25 nefungují. Za mě to jsou šmejdi. Lituji, že jsem k nim přenesl číslo. Chci ČVOP a udělat jim do konce měsíce papá.
Jeden z nejhorších poskytovatelů telekomunikačních služeb. Jejich služby zase nefungují jak mají hrůza. Ne už dlouho to není fayn! Bohužel chtěl bych o nich napsat lepší recenzi, ale nejde to! Fayn měl raději zvolit T-Mobile než problémový Quadruple v síti Vodafone. Nevýhody u fajn jsou, že jeden účet nelze spárovat k více číslům. Já jsem věrný spíše Odorik.cz (T-Mobile) protože s nimi nejsou takové problémy jako s fajn.
Vážení čtenáři, já bych také služby FAYN nedoporučil, ale ten kdo zde uvádí, že to jsou šmejdi, zloději, lháři a podvodníci by si měl uvědomit, že FAYN není mobilní operátor jde pouze o přeprodejce tarifů Quadruple. FAYN není výhodný pro ty co mají nízkou útratu nebo pro ty co hodně volají. Já v tomto případě volím se serióznějším přístupem Odorik.cz infolinka 910 25 25 25 na mě také nepůsobí seriózně. FAYN za mě nevede, ale špatný pro ostatní být nemusí jsou zde na 100% horší poskytovatelé! FAYN ideální tak na VoIP telefonii. U Odorik.cz obrovská výhoda, že jeden účet platí na veškeré služby.
(omlouvam sa za zlu cestinu/slovencinu) Dostal sem od podpory passivne aggresivny email lebo som nabil kredit predtym ako som uvidel email ze treba nabit kredit; Takze som samozreme dalej ignoroval email ze treba nabit kredit ked som uz nabil a ked na druhy den sa objednani balicek stale nezaktivoval som sa spytal ci este nieco mam spravit alebo zaplatit na to aby sa z aktivoval. Na to som dostal od Ondřej Kopecký "Specialista" zákaznické podpory reakciu: > viděl jsem, že jste včera chatovali ohledně nepřipsaných minut a nestržených poplatků. Mohu se zeptat, co přesně je k nepochopení na větě " Po dobití kreditu nás prosím kontaktujte." ? Dovod? V emailu ze treba dobit kredit bolo napisane uplne na konci ze treba firme dat vediet ked clovek firme zaplatil za objednavku (ale prvom emaily kde boli instrukcie na dobijanie kreditu nic takeho nepisalo)... Akoze, je to divne ze to nemaju automatizovane, ale dobre, to je akoze pohode. Ale to ze clovek co napise takito email pracuje na podpore... za to jednoducho: "Hanba"
Добрый вечер, Мне жаль, что я когда-либо начал работать с Файн. Пожалуй, худшая для меня телекоммуникационная компания Чехии! Хотя они заявляют, что пользуются услугами VoIP с 2002 года, уровень предоставления телекоммуникационных услуг очень низок! Уфон тоже был плох, но подход у него был гораздо лучше. Затем появляется эксперт, угрожающий полиции. Это больше, чем отчаяние! Ничего, Файн больше никогда!
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce: