Hodnocení a recenze dodávky energií od EP Energy Trading |
|
---|---|
20 x Čest |
38 x Hanba |
Aktuálně řešíme s firmou velký problém. Na zemní plyn nám na začátku smlouvy poslaly jeden platební kalendář na dvě odběrná místa. Což začal problém s tím že si to dělí na dva variabilní symboly, ale my platbu posíláme pod jedním a takže jedno odběrné místo jsme měli bez plateb podle nich. Po každoměsícční kolotoči dohadování o spárování plateb to nakonec dopadlo tak že se jim to párovat nechce a odpojili nám plyn i když máme vše zaplaceno a přeplatky nevnímají .
Prvottidni energosmejdove v čele s tím, co nerozumí fotbalu...S leze o pauze do boudy rozhodčích viz nedávný zápas! O těch penaltach raději nemluvím!Čekám,kdy tam budou místo Slovenek Ukrajinky,na těch operátorkach.Slovenam je aspoň trochu rozumět.Zmatkarky jsou to ale pořád.To už raději Innogy a tam jsou též problémy...KZ
víc než špatné
Rozhodně nedoporučuji! Když lákají nového zákazníka, natahují ruce a všechno jde hned. Když chcete řešit výši záloh, přepis energií na nového zákazníka apod, tak máte smůlu... Maily 2x týdně, nikdo nic... Když se náhodou dovoláte, stejně se dozvíte jen to, že tam ty maily vidí, ale mají toho moc.. A to se táhne už přes měsíc... UŽ NIKDY, ANI ZADARMO!
žádám dlouhodobě již od září o snížení záloh , stavy jsem zaslala volam jim pisu maily ...pry to řeší .. nejak dlouho.. špatná firma neda se na ne dovolat a nic řešit telefon bere pokazde nekdo jiny a na maily odpovida take nekdo jiny... souhrn zaslanych mailu historie vubec neřeší . a na odbornější linku kde bych se mohla dovolat kde to počitaji snizeni zaloh neni telefon... takže fajn funguje to tam .. jen když nic nepotřebujete.....
Regulérní lháři a podvodníci!!!! 3 týdny jim leží v mailu dokumenty k připojení plynu a zajištění montáže plynoměru. Nejdřív neodpovídají na maily - musí se jim 3x napsat a 3x zavolat, pak napíšou, jak to má distribuce a že problém je na druhý straně a když si člověk na distribuci zavolá, tak mu sdělí, že žádný požadavek na osazení plynoměru nemají. Napíšu jim tedy toto info a oni stále dokola lžou, že to zaurgují, že mě chtějí ujistit, jak to aktivně řeší atd atd. A když už jim člověk napíše, aby přestali lhát, co to mají za jednání a chování a zda by nebylo lepší říct pravdu, tak ticho. Zcela vážně zvažuji žalobu za klamání zákazníka a předání na ČOI.
Dobrý den nacházím hodně negativních referencí a tvrdím, že je to v lidech. Z mého pohledu vše dle smlouvy a reakce na mail do 24 hodin. Dokoce při jednání, paní poradila výhodnější řešení.
Samozřejmě od 6.12.nam zdrazuji plyn nad vládou zastropovane ceny. Jsme u nich 15 let, takže staly zákazníci. Cena plynu klesá, ale ceny pro odběratele stoupají. Takže doufám, že si stát od nich a jim podobných zkasiruje daň z neocekavanych zisku.
Horší komunikaci jsem nezažila po 10 minutách kdy mi v telefonu říkají že mají zákazníka přede mnou,pak najednou se ozve že mají technický problém,takže se ani nedovolám. Když píšu email tak odpověď trvá snad měsíc.
Musím říct, že velká spokojenost s tímto dodavatelem. Vše vyřeším v pohodě z domova. Mám fixovanou cenu, kterou mi drží a nezdražují. Dříve jsem byla u Pražské Plynárenské a pokud to porovnám, tak jsem opravdu spokojená.
Každý rok co na vyúčtování plynu ..Všichni okolo mají už i složenky jen my každý rok čekáme do června, července ..platíme vysoké zálohy ..komunikace jak přes e-mail nebo telefonicky je strašná.. dovolat se nedá, na email neodpovídající..ještě , že v roce 2023 přecházíme konečně k innogy
Jak se zmiňovali někteří přede mnou, nepořádek, chaos a špatná komunikace. Pan majitel by si měl lépe vybírat své zaměstnance. Odběr ve fakturaci za rok 2019 byl smyšlený, po urgenci muselo být vyhotoveno opravné vyúčtování. Fakturace za rok 2021 opět chybná, v přehledu není zaevidovaná jedna záloha, vyúčtování už proběhlo, nicméně do dnes nám chodí upomínky prý za neuhrazené platby v minulosti.
Katastrofa, nebrat. Firma, která lže a nic neřeší. Kompetence pracovníků na zákaznické lince nulová. Konkrétně já jsem řešil přepis elektřiny z důvodu změny majitele - ukončení smlouvy s EPET. 9.2.2022 obdrželi písemnou žádost. Ještě 9.3.2022, po mnoha urgencích a telefonátech, tvrdili, že nic nedostali. 11.3.2022 poslali suše, bez omluvy a vysvětlení, ukončení distribuce k 15.3.2022. Nezapomněli dodat výhružku o neoprávněném odběru od 16.3.2022. 2 pracovní dny na převod ?! Alespoň jsem se domluvil s novým poskytovatelem, že se pokusí stihnout. Standardní čas na vyřízení nové žádosti to ale rozhodně není.
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce: