Hodnocení a recenze mobilního tarifu od Skyfone |
|
---|---|
44 x Čest |
13 x Hanba |
Vážení čtenáři, také podnikatel Ing. Ladislav Němec pochopil, že Skyfone mobile na českém telekomunikačním trhu se díky dlouhodobé neschopnosti ze stany Českého telekomunikačního úřadu dále pak Vodafone + Quadruple s ČD Telematika na trhu nemůže udržet a své služby přenechal silnější konkurenci. V roce 2015 již měl zájem o převzetí podnikatel Ing. Tomáš Bergis, ale ten tvrdě narazil na nepříjemný souboj pomlouvání a snahy získat neoprávněně peníze na agresivní přístup nelze zapomenout. Každopádně pan podnikatel si přeci jen vzal ponaučení, že bylo lepší se spojit s odborníky.
Paní Lenko, Pane Zdeňku? Ahaaa takže zase Havlík :-))) no dobrá.
Dobrý den paní Lenko, __________________________________________________________________________________________________ Je škoda že jste se mě neozvala.
Jj to je opravdu velmi špatná podpora nenechat se hanit nějakým panákem :-)))) a reagovat na jeho nesmysly . Já tu s Vámi opravdu nebudu diskutovat, protože s Vámi nemám nic společného a čas jsou peníze. Doporučuji Vám ať jdete také dělat něco užitečného.
Dobré ráno pane Němec… ________________________________________________________________________________________________ „ Vaše názory jsou mi celkem volné, spíše mě zajímá, proč zde máme čtyři negativní hodnocení od někoho, kdo není a nikdy nebyl naším zákazníkem.“ ________________________________________________________________________________________________ Protože je tu spousta kladných hodnocení od majitele Skyfone a jsem rád, že Vám mé názory jsou volné. ________________________________________________________________________________________________ „"Prohlédněte si hodnocení poskytovatelů služeb a zjistěte, který je pro Vás ten pravý"“ ________________________________________________________________________________________________ Aha, takže majitel firmy si tu s mnoha vymyšlenými jmény pověsí kvanta kladných hodnocení a je vyhráno. ________________________________________________________________________________________________ „ze dne 2.11.2016 10:21. To má znamenat co? Pokud žijeme ve slušné společnosti…“ ________________________________________________________________________________________________ Bohužel pane, ve slušné společnosti se zloději a podvodníci dávají za mříže a rozhodně se nepouští z base na svobodu. To co tu uvádím je pouze na základech mých zkušeností a při čtení jiných smutných příspěvků je to shodný názor mnoha dalších lidí. ________________________________________________________________________________________________ „hodnotíte poskytovatele a následně nabídnete službu svou, doporučuji k prostudování zákon č. § 2976….“ ________________________________________________________________________________________________ Jakou mou službu? Nebo si myslíte že jsem majitelem všech oper. a energií kde jsem přispíval kladně? Ne ne, kladně hodnotím toho, kdo je pro zákazníka dobrý. A ty paragrafy si dobře prostudujte Vy, když je tak rád porušujete např. 18.11.2016 13:32 nekalou reklamou. ________________________________________________________________________________________________ Mohu Vás jen ujistit že nejsem Tadeáš H. a jeho způsob vyjadřování se mi také nelíbí. Zajímavé je že panu Tadeáši H. vyčítáte 1000 různých jmen a sám to děláte. Více k Vašemu bouřlivému vedení Skyfone mi není zatím zapotřebí se vyjadřovat, protože nevím kdo má z vás přesně pravdu, ale to nakonec rozhodl (doufám že pro Vás zdárně) soud. Čerpal jsem z těchto a dalších odkazů: http://www.operatori.cz/index.php?ic1=vodafone&ic2=virtualni-operator-skyfone-mobile https://www.o2.cz/osobni/forum/?forum_id=40&topic_id=13466 http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?style=3&f=12&t=1225987&st=0&sk=t&sd=a&start=15 http://www.operatori.cz/index.php?ic1=o2-telefonica&ic2=reditel-zemekoule http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=12&t=1225987 ________________________________________________________________________________________________ Považuji za vhodné, že takto zákazník si přečte on-line chat s majitelem oper. který by případně řešil jeho stížnost nebo reklamaci a zváží zda půjde k Vám, nebo k levnějšímu operátorovi s dobrou podporou a proto Vám za tento chat děkuji. S úctou D.
Pane Zdeňku,nejsem vaším zákazníkem ale co zde píšete mi taky připadá jak křik potrefené husy.Nechci se pana Daniela zastávat,neznáme se.Ale jeho příspěvky a zkušenosti si přečtu,zřejmě do toho vidí víc než mi ostatní.Koho to nezajímá ať prostě nečte.
Vážený pane, Vaše názory jsou mi celkem volné, spíše mě zajímá, proč zde máme čtyři negativní hodnocení od někoho, kdo není a nikdy nebyl naším zákazníkem? To se mi nezdá od Vás jako seriózní jednání. Končím s touto hloupou diskuzí.
„Váženy pane, opravdu není v našem zájmu nechat se zde zatahovat do nějakých Vašich her z nudy.“ _______________________________________________________________________________________________ Pane Němec, to není žádná hra, ale otázky na pisatele Vašich (nebo od Skyfone) příspěvků. Tento pisatel se sám chytl do vlastního nepromyšleného konstatování. Co tu uvádím já, je pouze zkušenost kterou prezentuji ostatním a věřte že jsou to zkušenosti mnohem horší, než jsem tu uvedl (např. T-mobile). Samozřejmě mám na to fyzicky písemné důkazy, kdyby došlo k soudnímu sporu. _______________________________________________________________________________________________ Ale nyní mi dejte čas, nedalo mi a pročítám si Vámi uvedené operátoři.cz plus navazující odkazy. Zatím mohu pouze konstatovat, že jste asi skutečně pan Němec.
Váženy pane, opravdu není v našem zájmu nechat se zde zatahovat do nějakých Vašich her z nudy. Takže to celé uzavřeme tímto: Tato část stránek nejspíše slouží k prezentovanému účelu "Prohlédněte si hodnocení poskytovatelů služeb a zjistěte, který je pro Vás ten pravý". Pokud zde hodnotíte služby témeř všech poskytovatelů služeb (mobilní tarify i energie) a někdy i komentáři o okrádání například příspěvek ze dne 13.11.2016 08:17 o nejmenovaném distrib. energií, nebo na T-mobile ze dne 2.11.2016 10:21. To má znamenat co? Pokud žijeme ve slušné společnosti, tak služby ostatních bude hodnotit (kladně i negativně) pouze člověk se zkušeností s poskytovanou službou. Psát zde anonymně negativní komentáře na ostatní umí každý. Nejprve se nám představte a sdělte nám jméno toho anonymního odborníka? Do té doby je váha Vašich komentářů na nule. S ohledem na skutečnost, že někde hodnotíte poskytovatele (v tomto případě O2 - příspěvek ze dne 7.11.2016 13:55) a následně nabídnete službu svou, doporučuji k prostudování zákon č. 89/2012 Sb. (§ 2976, § 2977, § 2980, § 2984, § 2988, § 2989). Přátelská rada, ať se zbytečně nedostanete neuváženým jednáním do problémů. S pozdravem majitel
Skyfone Velichovky ________________________________________________________________________________________________ Dobrý večer, uvádíte že píši bludy, tak uveďte jaké bludy jsem napsal ať je na co odpovídat. Bez konkrétních údajů je to od vás pouze pomluva. _________________________________________________________________________________________________ Snažím se dle mých znalostí poradit levnější řešení i když vím že operátoři (a nejen operátoři) s vysokou cenou, či špatnou podporou budou zákonitě řvát jak potrefená husa. _________________________________________________________________________________________________ Koho dál řešíte, nebo neřešíte mě až tak nezajímá, ale zajímá mě proč stále nedokážete, nebo nechcete odpovědět na mé otázky z mého minulého příspěvku. A nezapomeňte připsat kdy jsem kde napsal nepravdu, já už jsem na vaše nepravdy (a nejen nepravdy) poukázal! _________________________________________________________________________________________________ I vám pěkný večer.
Dobrý den, po přečtení Vašich (bludů) v hodnocení ostatních poskytovatelů a především uveřejněných nabídek např. příspěvek ze dne 3.11.2016 12:22 "Lenko neříkám že čezmobil je špatný, ale jak by se vám líbilo kdybyste nakoupila (píši nakoupila, ale simka Vám dojde domů zcela zdarma) celé své rodině tarif, v kterém byste si mezi sebou volali kdykoli zadarmo a do jiných sítí byste platila 1,82 kč (SMS také 1,82 kč). Za tento paušál byste platila paušál 3,63 kč/měsíc. Podpora velmi dobrá. To není ode mne žádný podfuk, co Vy na to?". Lze tedy jen těžko usuzovat, že se jedná pouze o nezávislého fanouška telekomunikačních služeb. Jednoho takového pána již delší dobu zdárně řešíme a protože se nejpíše z fóra operatori.cz přestěhoval právě sem, tak je další polemika zcela zbytečná, neboť to s ohledem na probíhající šetření PČR není v našem zájmu. Přejeme pěkný večer
Skyfone Velichovky ________________________________________________________________________________________________ Je pro vás asi nepředstavitelné že existuje někdo komu nepatří a ani nepracuje pod žádným operátorem a přitom píše o nich fakta. ________________________________________________________________________________________________ 1) Máte tarif za stovku, 99 kč je pro protispekulativní myšlení stovka! viz odkaz: ________________________________________________________________________________________________ https://www.skyfone.cz/volani/mobilni-tarify/ ________________________________________________________________________________________________ 2) Výhoda neomezeného volání ve své síti za 100 kč ? V čím je výhoda když se najdou operátoři kteří mají ve své síti volání zdarma? _________________________________________________________________________________________________ S marketingem jste zcela vedle. Je škoda že jste neuvedli odpověď na otázku „Můžeš tady vysvětlit jak je možno dosáhnout úspory 364 kč/měsíc a s kterou konkurencí při téměř totožném tarifu?“ kterou jste včera vyprovokovali lživou informací (nevysvětlili jste to, takže je pro mne lživá) uvedenou pod jménem Markéta Hrušková Liberec. Tomu říkám „nekalá soutěž“ ! (většin kladných příspěvků jsou uvedeny ze stejné IP) Přeji pěkné ráno.
Dobrý den, sledujeme recenze na naše služby a také sledujeme negativní recenze psané konkurencí. 1. Žádný tarif za 100 Kč nemáme. 2. máme jeden tarif, který je za 99 Kč a nemá volné minuty, ale obsahuje výhodu neomezeného volání ve vlastní síti. Náš zákazník by to jistě věděl. Pokud hodláte zakládat marketing na cíleném negativním hodnocení, tak velmi opatrně "nekalá soutěž". Přejeme pěkný večer.
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Klik.cz & ePojisteni.cz, s.r.o. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce: