Hodnocení a recenze internetu od UPC |
|
---|---|
124 x Čest |
270 x Hanba |
Po přechodu k Vodafone tragédie
Nestabilní
Hrozná spoločnosť. Mal som poruchu na settopboxe, ktorý UPC dodáva. Závadu sa nepodarilo vyriešiť takmer dva mesiace. Vyfakturovali mi aj dva mesiace, kedy som ich služby nemohol využívať kvôli chybe na ich zariadení. Keď som im pripomenul, že ich služby nemôžem využívať, nič mi neodpovedali. Keď mi prišla druhá faktúra emailom som ich konfrontoval, že je nevhodné fakturovať služby, ktoré nemohli byť využívané. Odmietli moju sťažnosť že som tak neurobil do 30 dní od vystavenia FA. Chápete? Na dotaz nereagujú a keď uplynie 30 dní od vystavenia od FA tak s tým už nevedia nič robiť. HANBA. Nikomu túto spoločnosť neodporúčam. A Vám čo ich služby využívate odporúčam zmeniť poskytovateľa služieb. Aj keď je to možno teraz fajn, príde nejaký problém a rozumného riešenia sa nedočkáte.
6
Nejhorší internet který si člověk v český republice může koupit opravdu nedoporučuji, každý den samé výpadky, když potřebuji pracovat tak nemůžu protože bud je nějaká udžba nebo prostě internet spadne
Dobrý den chtěl bych neomezený data neomezená volání neomezené SMS do všech sítí
Komunikace na úrovni pomocné školy. Neustále požadují uvedení čísla z faktury. Zadáte ho a dozvíte se, že není platné.
Po přechodu UPC k Vodafonu jsem po 17ti letech přišel o všechny bonusy, které jsem u UPC měl. (Zpomalil se internet, hlavně upload!!! Také jsem přišel jsem o televizi Horizon GO !!!). Po rozhovoru s operátorkou jsem očekával nějaké vstřícnější jednaní. Místo toho mi bylo řečeno, že mám smůlu a ať si za vše připlatím. Doporučuji všem zvážit, zda u Vodafonu zůstal nebo raději přejít k jinému operátorovi.
Souhlasim s Janem Taborskym! Plus technici nejsou na telefonu 24hodin ani v sobotu a v nedeli jako to bylo u UPC!!! Navic "technici" na telefonu, jsou "technici" spis v uvozovkach!! Nicemu nerozumi, neporadi, nepomohou! Konkretne tedy jeden "technik", ktery chtel mit problem co nejrychleji vyreseny, jelikoz byla sobota, tak rekl chyba je v routeru a nejak si s tim poradte (ikdyz jsem mu rikala, ze tomu nerozumim a budu si muset na to nekoho zavolat) a pokud to nepujde, tak zavolejte a posleme technika!Hotovo vyrizeno, hlavne, ze nemusi resit!!! Jmeno "umelce" znam, ale nebudu ho zde cele psat G.....! Neskutecne!!! U UPC jsme od pocatku a toto se nikdy nestalo! Zrejme proto, ze tam pracovali pouze opravdovi odbornici! Jinak operatori jsou na jednicku rekla bych! Dokonce mila a ochotna slecna operatorka se pokusila se mnou pres telefon, tv nastavit a to neni "technik"! Druha, mila a ochotna operatorka k nam pro zmenu okamzite technika poslala pote co jsem ji rekla super zkusenost s radoby "technikem" na telefonu. Takze operatori za me OK! Nicmene UPC bylo 100% lepsi!!!
V současné době přichází pro poskytovatele telekomunikačních služeb rozhodující rok 2022 zda-li přežijí nebo ne! S velkou pravděpodobností lze očekávat, že se český telekomunikační trh opět zúží. Vznikají totiž vysoké náklady hlavně za dodávku elektřiny. Český telekomunikační úřad by měl trh začít více regulovat v roce 2013 udělal zásadní chybu a T-Mobile s Vodafone také, přeprodejců je strašně moc! K čemu je zapotřebí 140 poskytovatelů telekomunikační služeb, když kvalitních je pouze 11 z nich?! Stejně na trhu zůstanou BLESKmobil + TESCO mobile, MOBIL.cz, SAZKA mobil, GoMobil. Značky jako je KAKTUS, Oskarta, StarTEL, Odorik.cz přežijí také, ale výběr bude již přehlednější. Nordic Telecom a FAYN to už je kapitola sama o sobě úplně mezi férové poskytovatele nepatří. Hodně z nich si hraje na operátory přitom to jsou obyčejní přeprodejci služeb Quadruple. V síti T-Mobile má působit Quintuple. Je to možná z recese. Uvidíme jak se to letos přemění snad k lepšímu.
Po převzetí UPC Vodafonem jsou neustále výpadky, komunikace s Vodafonem k ničemu. Internet nejde klidně púl dne i déle v celé oblasti.
Zelený, žlutý a fialový operátor to jsou možní silní virtuálové. Řeč je o Air Mobile, SAZKA mobil, Nordic Telecom kteří však musejí začít otevírat prodejní místa a mít k dispozici také předplacenky. Více informací budne hledat na webových stránkách. Bohužel vypadlo to zajímavě s OpenCall přes D.H. Telecom o něco hůř s 99mobile od MAXPROGRES mobile. Třeba překvapivě to zkusil PALMAfone který také skončil. Někteří věří v nová čísla 701 000 000 - 701 999 999, 706 000 000 - 706 999 999, 740 000 000 - 742 999 999, 747 000 000 - 759 999 999. Nordic Telecom prý chce do 5 let otevřít 26 partnerských prodejen.
Polský Play posiluje převezme zákazníky UPC. Celkem tak lehce získá 1.500.000 zákazníků. Tak uvidíme zda-li to nedopadne stejně tragicky jako u nás kdy Vodafone neúspěšně v dubnu 2020 převzal UPC.
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce: